27 Temmuz 2011 Çarşamba

Dizi Manyağıyız



Takip ettiğim dizileri şöyle bir yazayım dedim de oldukça fazla geldiler gözüme. Hayır düşünüyorum ben bu kadar zaman harcıyor muyum ki dizilere. Ayırıyorsam da helali hoş olsun. Bakalım neleri izliyormuşum ben;

The Big Bang Theory(Hayatımda izlediğim beni bu kadar bağlayan tek dizi)

Doctor Who(Sanırım açıklamaya gerek yok. Dizi kült)

How i met your mother(Sırf Barney için izliyorum. Tanışsın anasıyla kurtulalım artık)

Game of Thrones(Abi bu dizi değil. Bildiğin 10 tane film izledik 1.sezonda. Hepside birbirinden güzeldi)

Family Guy(Neşe kaynağım. Altıma yapmama sebep olacak derecede gülüyorum. İzlerken yanımda olmak istemeyebilirsiniz. Olursanız da bir daha konuşmayabilirsiniz)

South Park(Güncel konularla güldürüyor insanı. Family Guy için yaptığım açıklamalar bunun içinde geçerli)

Merlin( Bir merakla başladım. Mecburen bitirmek zorundayım artık. Daha iyi olabilir. Merlin fazla saf)

Spartacus( Görüntü kalitesi, güzel dövüş sahneleri ve şehvet. İşte dizi bu)

Supernatural( Hanidir başlayacağım diyordum. Baya sardı beni)

The Vampir Daires(Sakın başlamayın!)

Battlestar Galactica(Bunu izlerken yanımda bir kişi bile konuşursa kafasını kırarım)

The Walking Dead(Efsanelerimden biri daha)

Shameless(Severek izlediğim ilk sezondan sonra ikincisi için sabırsızlanıyorum)

Two and A Half Man(Charlie, charlie, charlie.. Adam idolum. Onun kadar iyi değilim ama olsun. Yanından bile geçemem hatta)

Modern Family(Fazlasıyla bayat. Tavsiye edilmez)

Star Wars Klon Savaşları(Beni bilen ne kadar hayranı olduğumu bilir.)

Smallville(Supermanimizi daha iyi bir oyuncu yapsalardı çok hoş olurdu)

The X-Files(Şiddetle tavsiye edilir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder