1 Haziran 2011 Çarşamba

Sonisphere 2011

Şaka maka derken 17 gün kaldı sonisphere'e. Son 5 yıldır ölesiye severek dinlediğim Iron Maiden, yine bir zamanlar Slipknot çılgınlığı olarak hayatımda yer etmiş grubu canlı olarak dinleme imkanı bulacağım. Bak daha yazarken bile içim bir tuhaf oldu. Umarım o gün bayılmam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder