10 Şubat 2011 Perşembe

Neden..

Neden mi blog açtım?
Daha önce milyon defa blog açıp kapattım. Sıkıldım araya birşey girdi vs. Ama bu sefer kararlıyım kapatmayacağım arkadaş var mı?

1 yorum: