27 Temmuz 2011 Çarşamba

Defalarca Film Bitirmek

Bazı filmleri o kadar çok seviyoruz ki en az birkaç kere bitiriyoruz. Hele bu birde seriyse bunu maraton şeklinde yapıyoruz. Benimde en sevdiğim seri;

Star Wars

En bayıldığım ve 7 kere bitirdiğim seridir. Hafta sonlarında, tatilde, çok sıkıldığınız bir gece yarısında daha doğrusu ne zaman önünüzde doldurmanız gereken bir 12 saatlik boşluğunuz olursa bu 6 filmlik seriyi tekrar tekrar bitirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder